marți, 29 martie 2011

Gameforge nervosi?

 Salutari. Pe scurt, incercati in zadar sa-mi inchideti gura..Aceste cuvinte ne doare? Nasol.Blogul e mutat momentan aici, dar e salvat in totalitate, nu va alarmati.32 ip-uri diferite incearca sa se conecteze nonstop la mailul blogului, va urez succes:) In scurt timp o sa aveti o mare surpriza . Asa ca - back online. Revenim maine .

20 de comentarii:

  1. Adrian/StopManMotion22 aprilie 2011 la 14:03

    Astept surpriza..respect! Imi dati voie sa fac un video Anti-miaunet,muchie si anti gameforge folosind informatii de pe acest blog?

    RăspundețiȘtergere
  2. interesant blogul, chiar imi place, sunt curios oare din ce motive a plecat MITTENS din staff! Poate reusesti sa afli plecarea lui MITTENS singuru om care se ocupa cu toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mitens a plecat din staff supa ce a fost inactiv 2 saptaminii din probleme personale si lau dat afara din staff

      Ștergere
  3. Felicitari! DE OAMENI CU CARACTER SI INCORUPTIBILI ARE NEVOIE ACEST JOC! Tine tot asa si poate or sa se schimbe lucrurile in bine ca se simte nevoia de o schimbare! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vrei sa sti de ce a plecat mittens din staff ? iti spun eu de ce a plecat am vorbit personal cu el pe irc iar el singur a spus "Ma lucrat Miaunet mai sus (badidol),iar eu ? daca sunt singur,crezi ca am sanse sa ma pun cu al'mai mare?" exact asta mi-a spus mittens nu exagerez nu este absolut nici o minciuna...Miaunet lucreaza multii din staff isi fac treaba excelent iar dupaia dispar pe motive de tot ******...

    RăspundețiȘtergere
  5. --->>> JOS MIAUNET <<<---...--->>> JOS MIAUNET <<<---

    RăspundețiȘtergere
  6. Nimic nou ? Inca mai asteptam stiri de la tine !

    RăspundețiȘtergere
  7. f m m miaunet m dat ban pe cont de 68 dupa ce am bagat 700 euro in 6 luni...ce pwla mea motiv ai avut u ma zdreanta dracu...ai spus k imi tr dovezi f m m de jegoasa...app dak asta este blogul tau vr sa te anunt k am pus avocat si o sa fi chemata in instanta....sunt dispus sa cheltui multi bani pt ati cere despagubiri....sa aduci dovezile si in instanta k in fata pc sunteti toti smecheri....lasa-te de staf k nu este de tine

    RăspundețiȘtergere
  8. daca nu-ti tai venele tot degeaba frustrat mic si parlit .

    RăspundețiȘtergere
  9. Cine este proprietarul acestui blog? De ce nu faci si un Chat sa putem vb ? Poate hotaram impreuna sa facem ceva.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ti-amm mai scris ca vreau sa-i dau in judecata pe cei de la metin2ro. Id meu: ponor_liviu@yahoo.co.co.uk. Daca ai binevointa sa ma ajutite rog frumos sa ma contactezi! Vb mai multe in privat!

    RăspundețiȘtergere
  11. Jocul e jalinc totol a luat-o razna ,ma miram dc ,am aflat raspunsul de pe blogul tau merci .Jos miaunet

    RăspundețiȘtergere
  12. ADIO METIN2RO!!! ŞI ASA ATI GOLIT BUZUNARELE LA OAMENI!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Da deci jale jocu.. te baneaza degeaba... jalnic.... vreau un hack bun,, va rog da-ti add la cosmonaut_jupanul@yahoo.com


    Super blogu tine-o tot asa....

    Am un tichet la ei de 2 zile si degeaba nu s-au deranjat sa il rezolve decii cat mai rpd add.. ms mult o seara faina
    Cu respect Mihai

    RăspundețiȘtergere
  14. Ma Care imi zice Si mie Frate unde sta Aceasta persoana ?

    RăspundețiȘtergere
  15. dati-mi careva adresa lui miaunet ca am o promisiune de indeplinit !!! va rog frumos, OFER 1000 EURO PENTRU ADRESA LUI MIAUNET !!!!!!! de peste 3 ani de zile caut aceasta persoana si se pare ca ma apropii abea acum, MIAUNET daca vezi aceasta postare .......ada-ti aminte ca in urma cu 3,5 ani (aproximativ) ti-am promis ceva !!!!! si ma tin de promisiune .Morrautut amdehtro mui , nadara ca me hin un barro jmecheru de avileau amdeh Bucurestia pe la tute , avelo barro grija , mnezau mati

    RăspundețiȘtergere
  16. www.sonymt2.ro Cel mai tare!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Metin2 Fizz Cel mai tare metin!! Va asteptam! www.metin2fizz.mt2.ro

    RăspundețiȘtergere
  18. Vino in comunitatea internationala http://www.4metin2.com/ aici gasesti cele mai bune tutoriale, servere actualizate in fiecare zi si hack-uri de ultima ora !

    RăspundețiȘtergere